.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلمپ سه سالن ورزشي در روز تربيت بدني در آمل

سه سالن ورزشی و پرمخاطب آمل در نخستین روز تربیت بدنی و ورزش پلمپ شد تا کمبود سالنهای ورزشی در این شهرستان وارد مرحله بحرانی جدیدی شود.

به گزارش مهر، سالن ورزشی شهدا، سالن کشتی جهان پهلوان تختی و سالن شطرنج آمل در پی شکایت ورثه مرحوم احمد مظلوم و حکم قضایی روز سه شنبه پلمپ شد و درب آن به روی ورزشکاران وعلاقمندان به رشته های ورزشی بسته شد.

یکی از ورثه های مرحوم احمد مظلوم در خصوص اجرای حکم قضایی برای بستن سالن های ورزشی گفت: زمین هایی که اکنون در آن چندین سالن ورزشی ساخته شده وقف اولاد ذکور خاص است و تربیت بدنی بدون اجازه مالکان اقدام به ساخت و سازها کرده است.

مظلوم افزود: حدود 40 هزار مترمربع زمین از سوی مرحوم پدر در حالی که وقف خاص بود به صورت اجاره به اداره تربیت بدنی آمل واگذار شد اما متاسفانه اداره تربیت بدنی آمل سالنها را به بخش خصوصی واگذار کرد.

وی ادامه داد: طبق قرارداد بدون اجازه مالک نمی توان کسی که خودش اجاره دارد به دیگری اجاره دهد و آن هم اداره تربیت بدنی که مستاجر است به بخش خصوصی اجاره می دهد.

مظلوم گفت: اگربخش خصوصی توان نگهداری این سالنها را دارد ما ورثه های مرحوم مظلوم به راحتی از پس این کارها برخواهیم آمد.

وی ادامه داد: با این وجود اداره تربیت بدنی آمل از سال 81 تاکنون اجاره سالنها را به ما پرداخت نکرده است و در سالهای قبل از سال 81 مبلغی که پرداخت می کرد برای چندین سالن فقط 100هزار تومان بوده که در قبال آن چند 10 میلیون تومانی از بخش خصوصی می گیرد.

این شاکی سالن های ورزشی و اداره تربیت بدنی آمل با اشاره به اینکه اجاره نامه های مبلغ پایین و 100هزار تومانی چند سال در اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان موجود است، ادامه داد: از آنجایی که خانواده ما ورزشی هستند و راضی به پلمپ این سالنها نبودیم اما باوجود چندین بار اعلام حکم پلمپ از 17 روز قبل به اداره تربیت بدنی آمل، متاسفانه مسئولان آن اداره توجهی نکردند.

در عین حال رئیس اداره ورزش و جوانان آمل در خصوص پلمپ سالنهای ورزشی این شهرستان ابراز نگرانی کرد و گفت: متاسفانه این اقدام ورثه های مرحوم مظلوم هدیه خوبی در نخستین روز هفته تربیت بدنی ورزش به اداره ورزش و جوانان نبوده است.

هاشم جمشید پناه افزود: متاسفانه روز سه شنبه با شکایت ورثه های مرحوم مظلوم از سوی افرادی که حکم پلمپ را داشتند و با زنجیرهای کلفت و قفل، سالنهای تربیت بدنی را بستند.

وی این رای را برای ورزشکاران شهرستان آمل ناعادلانه خواند و ادامه داد: فرزندان مرحوم مظلوم از چهره های ورزشی و بزرگ شده سالنهای ورزشی هستند که اکنون شاکی آن هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل درپاسخ به این سئوال که چرا اجاره سالنها معوق مانده است، گفت: برابر صورتجلسه ای که در هشتم اسفندماه سال 88 میان مدیران کل تربیت بدنی و اوقاف و امور خیریه مازندران امضاء شد، دو طرف برای پرداخت تقسیط بدهی های تربیت بدنی به ورثه های مرحوم مظلوم توافق کردند.

جمشیدپناه با اشاره به اینکه اداره ورزش وجوانان آمل اصلا ورثه های مرحوم مظلوم را به حساب نمی آورد و فقط با اداره اوقاف سر و کار دارد، گفت: قبول دارم که معوقه پرداختی تربیت بدنی به ورثه ها را داشتیم اما با هماهنگی های انجام شده به صورت تقسیط پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه ورثه های مرحوم مظلوم فکر می کنند تربیت بدنی زمین را به بخش خصوصی واگذار کرده در صورتی که اشتباه تصورمی کنند اما سالن بر اساس قانون دولت و برابر ماده 88 به بخش خصوصی اجاره داده می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل، مهلت 17 روزه به این اداره مبنی بر حکم پلمپ از سوی مرحوم مظلوم را رد کرد و گفت: ورثه های مرحوم مظلوم را روز گذشته در حاشیه جلسه شورای ورزش در فرمانداری دیدم و در کمتر از24 ساعت با حکم قضایی اقدام به پلمپ سالنهای ورزشی شهرستان کردند.

جمشید پناه افزود: در تلاش هستیم با مهلت 10 الی 15 روزه از مسئولان قضایی شهرستان این مشکل را رفع کنیم اما سالن ورزشی را برای استفاده علاقمندان ورزشکاران بازگشایی خواهیم کرد.

شهرستان آمل حدود 400 هزار نفر جمعیت دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.